Vi leverer op til postnummer 4600 (med visse huller)
For tiden dækker vi Danmark op til postnummer 4600, dog med visse huller - se tabel herunder.

OBS: Vi leverer i løbet af dagen
Har du særlige behov for at give os leveringsinstrukser så kan du gøre det når du checker din ordre ud.

Vi arbejder på en udvidelse af leveringsområdet, og vil gøre opmærksom her på siden. Vi kan desværre ikke levere med fragtmand eller på anden vis, ligesom vi heller ikke tilbyder afhentning.

Udkørselsdage er afhængig af postnummer til leveringsadressen

PostnummerUdkørselsdage
0890-2930Hver dag
2942-3670Mandag og Onsdag
4000 og 4600Mandag og Torsdag

Tilbage til toppen af siden
Priser for levering
Vi har tre leveringsmuligheder, alle med vores egne biler og chauffører, der nøje instrueret i Sundhedsmyndighedernes forskrifter mhp. hygiejne og reduktion af smitterisiko.

Ekspres-levering - kr. 49,00
Vi tilstræber at levere ekspres-bestillinger indenfor 12 timer på hverdage - (tilbydes ikke pt)

Standard-levering - kr. 29,00
Udbringning med vores egne biler indenfor 24 timer på hverdage

Gratis levering - kr. 0,00
Alle bestillinger på 12 eller flere kasser udbringes som Standard-levering med vores egne biler indenfor 24 timer på hverdage. Når du har 12 eller flere kasser i indkøbskurven får du muligheden for at vælge gratis levering.

Tilbage til toppen af siden
Vi leverer med egne biler
Vi leverer alle bestillinger med vores egne biler og egne chauffører. Det giver os en høj grad af kontrol over den kvalitet vi leverer dig.

Både vores kunders og vores medarbejderes helbred ligger os meget på sinde, og vores chauffører bliver løbende instrueret i Sundhedsmyndighedernes anbefalinger, efterhånden som de udvikler sig.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan angiver jeg forskellige adresser?
Hver gang du checker en ordre ud har du mulighed for at tilrette både din fakturaadresse samt eventuelt angive en leveringsadresse som vi skal levere din ordre til. Vi gemmer dine sidste indtastninger automatisk.

Tilbage til toppen af siden
Kan jeg ændre i min bestilling?
Når din bestilling er afgivet og du har modtaget bekræftelse herpå kan du ikke selv rette i din bestilling. Vi retter meget gerne ordren for dig, og det kan lade sig gøre indtil din ordre er pakket eller afsendt.

Ønsker du at annullere din bestilling i sin helhed så kontakt os hurtigst muligt. Du skal være opmærksom på, at du ikke har krav på fortrydelsesret. Kontakt os, og måske kan vi alligevel efterkomme dine ønsker.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan håndteres en bestilling der indeholder varelinjer der ikke er på lager?
Som udgangspunkt sendes din bestilling samlet.

Imidlertid er det samtidig vores ønske at du hurtigst muligt modtager så meget fra din bestilling som muligt. Vi vil derfor fra gang til gang vurdere om vi ønsker at bære omkostningen for to forsendelser til dig - en hurtigst muligt med hvad vi kan levere med det samme, og en efterfølgende, ekstra gratis forsendelse med resten når disse varer er blevet disponible.

Det er op til Drikkevarer-Leveret.dk at afgøre om vi ønsker at forære dig en gratis, ekstra forsendelse. Det er en skønssag som kan være forskellig fra bestilling til bestilling.

Har du specielle ønsker til hurtig levering anbefaler vi at du opdeler din bestilling i to (en der kan leveres med det samme og en med varer i restordre) eller at du kontakter os, så vi kan servicere dig bedst muligt.

Tilbage til toppen af siden
bestillinger kan ikke afhentes
Vi tilbyder ikke afhentning. Alle bestillinger udbringes med vores egne biler.

Tilbage til toppen af siden
Særlige vilkår gælder for fødevarer
Du skal være opmærksom på, at der er er produkter på vores hjemmeside der er underlagt andre leveringsbetingelser end andre varer du måske er vant til at købe online.

Idet vores sortiment består af drikkevarer til husholdningens løbende forbrug, er der ingen fortrydelsesret på købet af disse varer.

Der kan forekomme leveringstid, og til trods for at varen måtte være indikeret som "på lager" kan vi ikke garantere at vores lagerstatus viser korrekt, ligesom vi ikke kan garantere vores leveringsevne. Vi vil i sådanne tilfælde selvfølgelig tage kontakt til dig.

Tilbage til toppen af siden
Kan jeg få min forsendelse leveret med GLS eller en anden speditør?
Drikkevarer-Leveret.dk leverer kun bestillinger med egne biler.

Når du checker en bestilling ud kan du anføre en evt. leveringsinstruks som vores chauffør skal være opmærksom på.

Tilbage til toppen af siden
Hvordan kan jeg spore min forsendelse?
Når din bestilling er pakket og på vej til dig vil du modtage en e-mail med information om at vi er på vej.

Du kan følge din bestillings status i din ordrehistorik som du kan finde under Min konto -> Min ordrehistorik når du er logget ind.

Tilbage til toppen af siden
Hvad gør jeg hvis der er problemer med min levering?
Det er altid bedst at kontakte os hvis du oplever problemer. Det gøres lettest på 7070 7023.

Jeg har fortrudt købet og ønsker ikke at modtage varen
Vi leverer kun drikkevarer til husholdningens løbende forbrug. Der er ikke fortrydelsesret på købet af disse varer.

Tilbage til toppen af siden